Sunday, June 7, 2009

Restoran Nelayan, kuala kedah






Lokasi: Jalan Ke Kuala Kedah
Specialty: Ikan bakar, Tomyam, ikan tiga rasa.
Menu ordered: Sup Ayam, Sup Cendawan, telur bistik, ulam dan sambal, nasik putih 2
minuman: limau ais, milo ais, teh o ais, ais kosong dua
Price: RM16

Restoran Nelayan merupakan tempat ikan bakar peberet wife aku. aku pun tatau pasai apa dia suka sangat kat situ. bagi aku, biasa jaa, maklum laa, kalau nak kena keluaq duit ni, memang aku tak berapa suka sangat, hua hua hua


inilah restoran nya, sebelah kedai minyak esso ka caltex, tak ingat, bangunan dia tersorok sikit,


keadaan kedai yang teratur dan bersih




sempat kasik peace sign masa tengah tunggu oder, orang tak ramai, so cepat laa makanan sampai


ini makanan yang diorder, tak banyak oder, sebab siang tu dah makan 4 tempat kenduri, heh heh, gila banyak kenduri


Princess meratah sup ayam

tak sempat nak cerita panjang panjang pasal entry ni, sebab pakcik jaga opis ni dah kelam kabut nak tutup opis, kang dia kunci aku kat dalam opis ni, kes naya jaaa, huhu, jumpa lagi on next entry tomorrow,

No comments: