Monday, June 1, 2009

Pendang mengalami kesesakan lalulintas buat pertama kali dalam sejarah

Buat pertama kali dalam sejarah Pendang, telah mengalami kesesakan lalulintas sejauh 5 kilometer. fuhh, ini adalah rekod terbaru untuk daerah pendang, memang hebat, tak pernah aku rasa jemm sejauh ini sejak beberapa tahun aku berada di pendang ni. walaupun bukan jemm kat dalam kawasan pekan, jeemm tu berlaku kat kawasan lebuhraya, tapi still dalam daerah pendang. Plus tutup satu laluan untuk pembaikan jalan dan secara automatik, kesesakan teruk telah berlaku, aku yang tak sepatutnya berada atas lebuhraya pun, terlibat dalam sesi jemm tanpa rela ini. aku mengucapkan tahniah kepada pihak Plus yang telah menutup satu lane untuk pembaikan jalan, yang telah menyumbangkan satu rekod baru bagi Daerah Pendang, tahniah, hmpppphhhh! nyampah!


gambar jemm kat tempat lain ni, saja aku letak, nak menunjukkan tanda protes kepada Pluss, sebab aku bayar untuk sampai ke destinasi lebih cepat, tapi berlaku sebaliknya, baik aku naik bas aja, lagi lambat sampai, tapi jimat, dah laa minyak kena bayar, tol pun dia pow lagi, hampeh sungguh!

2 comments:

mazura said...

sebab tu kami x guna highway...kalu guna pun kami akan buang sampah merata2...kita bayar apaaaa nak lalu situ kan....so do what ever u can do....

My Reality and Fantasy Journey said...

hihihi, betui betui betui (ala ala upin dan ipin)