Tuesday, May 5, 2009

Another weekend another holiday

weekend lepas on friday, aku attend cousin punya majlis pertunangan, kat kulim. seronok jugak sedara mara berkumpul, dah lama dah tak berkumpul camni, makan makan, gelak gelak, memang best. tak menyesal aku pi.

little princess memberikan "peace sign" menandakan permulaan perjalanan , off we go!
takdak apa yang menarik sepanjang perjalanan untuk diceritakan, suasana memang menarik, ladang kelapa sawit, getah, lembu tidoq tengah jalan, itu saja laa, takdak apa yang menarik selain itu.




ni cousin, ketika prosess menyarungkan cincin, hantaran rm7,777,77 fuhh, cam artis ni, hehe.

Makanan tak payah cerita, memang best best, so, kira sesuai sangat laa dengan aku yang kaki makan ni, memang heaven!



ni mee kuah yang diimport khas dari barat laut kedah.

juga hantaran hantaran dari pihak lelaki, pihak perempuan punya hantaran aku tak ambik, lupa!



Bahulu berbentuk ikan


Gubahan macam buah apa ni haa, err, macam buah asam yang dibuat asam keping, ataupun buah labu, lebih kurang laa tu


Gubahan manisan "Sumi"


Sirih Pinang



Buah Buahan


Kepulangan rombongan pihak lelaki, selesailah majlis pertunangan ini.

dah selesai semua, aku dengan wife balik sp, tidoq rumah parent aku,

hari sabtu petang, takdak apa apa aktiviti yang menarik nak buat, so, wife dan aku bawak little princess ke Swiss Inn Hotel untuk mandi manda di swimming pool.


sekali lagi "Peace Sign" untuk permulaan aktiviti berendam



Kolam dewasa dan kanak kanak - kolam bersih dan terjaga,ada safe guard


Papan lungsur, menjadi kegilaan kanak kanak, letih aku


Mandi sampai keto keto lutut, sejukkk, anyway, temprature air ni sejuk sikit lah,


little princess mandi sampai tak nak balik, haduhhhh, susahhh betui

anyway, lepas dah mandi manda, kami buat keputusan untuk menetap di hotel, tapi bukan swiss in, but SP Inn, you can check our review on SP Inn Hotel

Checked in at 8pm




little princess checking the bed for comfort


had a breakfast early in the morning




after that swimming kat pool

dah sampai pukul 12, its time to check out, dan pulang ke rumah, besoknya kena bekerja seperti biasa, haihhh, sekejapnyaaa 3 hari bercuti, rasa macam tak cukup pulak, haha



si kecik buat mogok lapar, tak mau balik, nak tinggal di hotel katanya, haduhh, kecik kecik dah pandai mogok, letih pakcik nak melayan!























No comments: