Sunday, March 22, 2009

Baby Girl , Hooray!

Tahniah kepada sahabatku theaminos, kerana isterinya telah selamat melahirkan bayi perempuan yang comel dan sihat, semoga hidup anda sekeluarga sentiasa bercahaya dengan kehadiran orang baru dikalangan keluarga anda. fuhhh, ayat aku memang skema gila, hehehe. ok, secara tak formal, aku ucapkan setinggi tahniah dan syukur kehadrat ilahi, dengan limpah kurnianya , kawanku telah menerima kehadiran cahaya mata. aku punya turn belum lagi, bila pun tatau laa, tengah dok berusaha keras ni, hihi. apa pun, aku menanti giliranku dengan penuh sabar, moga moga doaku dimakbulkan ALLAH s.w.t . kepada mereka yang belum berkahwin diluar sana, yaa anda, anda yang sedang membaca tu, aku tau laa ang tak kawin lagi, cepat cepat laaa kawin kalau hang tu dah cukup haul!, dok simpan lama lama nak buat apa? nak boh dalam muzium? buat rugi jaaa, muzium pun tak terima, hihihi, seronoknyaaa hidup, berdua seronok, bertiga meriah! lepas ni aku makan power root banyak sikit, hehehehe

2 comments:

The Aminos said...

Thank you Thank You

Armetz said...

macam duk mengata aku haaa.....apa weh...nak gaduh ka?? heheheh