Monday, June 14, 2010

Saiful Apek - Artis Pelawak terkenal ditangkap kes dadah Ganja - adakah benar?

adakah benar saiful apek ditangkap polis kerana kes dadah? pagi ini di radio era, dj dengan jelas mengatakan bahawa artis yang ditangkap itu adalah saiful apek! semalam dalam tv pun nampak dengan jelas susuk tubuh artis tu saiful apek, tapi , tak berani nak menuduh, nanti salah pulak. artis tersebut ditangkap dirumahnya di Jalan PJS7, sunway, subang jaya. ditangkap bersama rakannya. kalau ada sesiapa yang ada maklumat pasal kes ni, kongsi lah dengan kita semua! dijumpai dadah yang dipercayai Ganja seberat 40 gram

ada yang kata saiful apek, ada yang kata yassin, tapi kalau tengok susuk tubuh pun, dah nampak dahhhhhh sapa yang empunya badan, rambut pun panjang kusut masai tak terurus, agak agak siapa?

tapi, ada kata pepatah, " dah terang lagi bersuluh" heh heh

Video kat bawah ni terang terang tunjuk kawan kita tengah baikkkkk punya dok buat apa tatau, katanya isap shisha, ada kaaa isap shisha camtu, pakai batang betik? hahaha, apa pun, memang nampak propesional lagaknya, haha, tepuk dada tanya selera


1 comment:

reanaclaire said...

hello..greetings to u on a monday morning..have a nice day!