Monday, December 14, 2009

short update

PLUS highway badly congested lastnite. perjalanan ke kuala lumpur yang sepatutnya tak sampai 5 jam dah jadi melebih lebih jam, bertolak dari kedah pukul 3, sampai kl pukul 10, teruk gila,pastu dari ipoh sampai laa ke kl asyik hujan jaa, lobat pulak tu, so, kena laa slow slow, bahaya jalan licin, haduih. anyway, at last dah sampai. tapi sayang, semalam ada party kat Zouk, armin Van buren pulak tu, rugik gila tak pi, badan dah letih, tak mampu nak party, sekarang kat dalam class, class belum start lagi, haduihh, open source punya system kat class ni problem plak, hihi, memang lawak, dah laa tempat ni sepatutnya jadi macam, kiranya idola laa untuk tempat lain ikut, tengok tengok tempat ni plak problem, so, kitorang pun jadi takut lahhh nak guna benda ni, kang problem tak pasal pasal kat opis, ok lah, sign off dulu, trainer dah ready tuh.

anyway aku kat kl sampai ari ahad depan, 20/12, so kalau ada sapa sapa nak jemput pi makan kaa, minum kaa? ada launching apa apa kaa, sila laa jemput, sempanjang aku kat sini, aku nak enjoy jaaa. ari rabu ni lepas klass ada party kat Borneo rainforest sunway, alaa, tiara jacqualina dengan ct nurhaliza punya cafe tu, aaa kat situ laaa ada party tu, aku kira sebagai special guest, so aku kena pi awal, pukul 7, ace ce ce, kembang jaa idong, party ni open kat orang ramai selepas pukul 11, so, sapa nak join sila lahh datang yek, aku ada jaa kat situ,

selain dari itu, ari sabtu dan ahad 19 &20/12 ada international drift competition kat MAEPS serdang, sila lah datang, tiket paling rendah RM18 jaa, kalau nak tiket grandstand rm90 - rm130,

ok, jumpa lagi. since aku ada klass kat cyberjaya ni, lepas klass aku free, so aku sempat update blog aku, dalam masa seminggu ni, aku cuba update blog aku secara agresif, hehe, jangan lupa check ya! brb